Celebrate Mother's Day

Hari Ibu tahun ni jatuh pada 09 Mei 2010 (Ahad minggu ke-2).Pada aku dapat spend time ngan family dah memadai..tapi ths time 2 hari le jugak gaya sambutannya..Jumaat after keje pergi Alamanda..makan-makan, shopping and then singgah kat famous amous..laki aku belanja ais krim chocolate and ini lah yang aku terima daripada my husband..hehhe...Sabtu lak..aku dapat baju yang aku order dari kawan..aku amik 2 helai baju siap jenis cotton...yang ni pun my husband jugak yang bayarkan..dapat hadiah lagi..hehhhee.. malamnye kitorang kua gi Jusco Equine..mule nak dinner Kenny Rogers ja..tapi penuh pulk..so mls nak fikir panjang makan KFC je..huhuh..janji kenyang..yg penting anak2 makan dengan seleranyaaaa... Ahad just outing biase... ok la tu..itu saja le cerita aku bout Mother's Day ni..cerita dapat hadiah ja)..for My Mom hadiah bakal menyusul..bulan depan lik kampung..rahsia..

Comments

Popular posts from this blog

Buah Keduak@Kerdas

Gerai Buah di R&R Tapah..jambu batu,jambu air

Latihan Kebakaran & Kecemasan Bersama Jabatan Bomba dan Penyelamat Putrajaya