Biarkan aku tanpamu..

Walaupun sayang utkku meninggalkanmu..(syg ke?)..tapi aku relakan kau pergi..kerana bagiku dirimu sudah tidak bererti lagi..(yeke?)..Ya..aku sedari...keranamu lah aku bertemu kembali dengan si dia..dan insan2 lain..oh kecil ke dunia ini?Namun yg indah itu sementara..tak semua yg kita suke..akan terus suke..suke..dan suke..bak kata keramat mu 'like' or 'unlike'.. Kini baru ku sedari...kau bukan lah segalanya....aku pun sudah dingin sama kamu..sekadar melihat apa yg b'laku..dan bila diriku t'baca akan kekhilafan yg aku sendiri ada masanya tak sedari..akhirnya aku akur dan rela..utk putuskan hubungan ini..ya..itulah yg terbaik..! Segala memori ku di buang..biarkan ia berlalu..selamat tinggal FACEBOOK!uhuk..uhuk...huk

Comments

Popular posts from this blog

Buah Keduak@Kerdas

Gerai Buah di R&R Tapah..jambu batu,jambu air

Latihan Kebakaran & Kecemasan Bersama Jabatan Bomba dan Penyelamat Putrajaya