Transport

Kali ni..koleksi b'temakan pengangkutan..ada replika aeroplane (MAS KARGO) yg aku dapat dr company MAS as cenderamata..ade gak replika aeroplane dr Transmile..tp abis anak aku main..dr elok aku simpan terus hilang..yg 2 aeroplane ni, biase le before ni aku dok unit AK (Pengangkutan & Komunikasi)..so banyak b'urusan ngan company b'kaitan..kdg dorg bek hati bg bende2 gitu..Helikopter tu..kitorang beli kat Alamanda..pakai bateri..baru leh gerak and pusing2 dianya kipas..

Kelihatan jugak model2 kereta Ferrari..dulu Shell ade tawarkan kpd pembeli minyak dia..tapi bukan dpt free..bayor RM7 setelah isi..at least RM30 kot..br leh beli..My Husband memang rajin le beli..seingat aku ade le dlm..7 biji kot yg dh beli..ade yg jadi mainan anak aku..ade yg masih selamat di simpan..

Motor tu husband beli kat kedai souvenier kat ofis dia..katenye kedai tu dah nak tutup..so, banyak barang dilelong..and then dia pun amik le kesempatan beli motor tu..sian..tak dapat beli motor besar..replika pun jadi..hehhe..leh wat hiasan kan yg ni..ngeee

Lain2..keretapi ngan rail..dah tak dapat diselamatkan..hancur..bebudak ni kerjakan..Insya'allah next time akan tambah koleksi..may be kereta antik ke..or mini cooper...tunggu

Comments

Popular posts from this blog

Buah Keduak@Kerdas

Gerai Buah di R&R Tapah..jambu batu,jambu air

Latihan Kebakaran & Kecemasan Bersama Jabatan Bomba dan Penyelamat Putrajaya