Port Dickson

Kononnya ada snorkeling..iye je dok caya ckp dia..then dia bawa la aku jenjalan pusing laut..jauh gak pusing nya..then dia benti la kat satu tempat ni..ah..dgn x semenanya..aku terhumban ke laut..ah..tolong..tolong..oksigen..oksigen..

Ha..tu le pengalaman aku semasa bercuti kat Port Dickson sempena cuti raya cine lepas..kitorang memilih Ancasa Resort Allsuites sbg tmpt penginapan..selama 2 hari 1 malam ja..tempat dia memang ok..tambah lak nagadap pool and seaview yg tenang..bbudak memang suke le coz ade kolam renang dan peh tu mandi laut..t'masuk le aku..berendam sakan..Malam hari pertama kitorang bbq kat khemah tepi laut..sambil wt bzday anak aku Danish and anak buah aku..sekali la..
Aktiviti yg menariknye..bile dapat naik Banana Boat..byrn RM10 sorang..nak naik bende ni kene le berani..get ready fizikal and mental...hehhe..coz nanti korang kene campak..ikut pd kita la bape kali nak jatuh..ari tu aku kene 2x dijatuhkan ke laut..memandangkan time tu aku selsema and batuk..mmg le aku nek lemas di watnye..maunye aku x mintak tolong..akunye jacket life menggelembung nek ke atas...patut kene tarik turun..tp aku tm tu dah xleh nk fikir pe dah..hhehe..laki aku sampai hati dia gelak kt aku..dia x naik..just ikut boat yg drive tu ja..coz dia kene jg ank2..heheh..xpe next time nak main lagi..yg ni dimaafkan ats lasn kurg oksigen disbbkn flu..hehhe..alsn!Layan je le gambor kat bawah..

Comments

ladolcemucux said…
hahahaha lawak la
sian ko kak
sib baek bernyawa lg :)
ftdanisha said…
sian..sian..sian..nasib bek le kan b'nyawa lg..xpe nt nk g lg..nak men lagi..heheh..sngt best

Popular posts from this blog

Buah Keduak@Kerdas

Gerai Buah di R&R Tapah..jambu batu,jambu air

Latihan Kebakaran & Kecemasan Bersama Jabatan Bomba dan Penyelamat Putrajaya