Pagi Yang Ceria

Hai..Salam Jumaat..Amacam pagi ni?Keje banyak ke..say yes la pd aku..sesampai je ofis td..cam biase aku akan check surat2 yg masuk..then baru aku simpan handbag..hehhe..peh tu mulekan keje..check surat2 yg dah berdaftar ngn sistem aku...yg baru tu aku ketepikan dulu..settle rekod..Baru start keje..ehem..tapi sempat jugk aku tulis blog utk entri ni..masa kene le pandai bajet..yg penting keje mau jalan..! Breakfast?Pagi ni Alhamdulillah aku sempat sarapan ngan husband and ank2..sempat le goreng pau kacang yg aku beli kat mamat forzen ari tu..nak wat..alamak x pandai..instant je..Sebab dah srpn tu yg aku sampai je terus wat keje..semangat lebih!Selalu kalu tak sempat bfast..aku akn turun cafe dlm 9am or 10am ka..after settle keje.. Hari ni cube lebih semangat utk wat keje..amacam..and bagaimana?Selesaikan segalanya hari ini...hehhe..aura Jumaat...sok cuti..kite merewang..ok..jom bekejo le kito sekuetnyo

Comments

muCux said…
yeah!! semangat yang cam nie la yg kiter nak!!
idOp faiL terbuka!
hahahaha
ftdanisha said…
hek eleh..semangat banget deh..
sntiasa je hidup..yg mematikn tu bile ade 'tikus'..hahhah

Popular posts from this blog

Buah Keduak@Kerdas

Gerai Buah di R&R Tapah..jambu batu,jambu air

Latihan Kebakaran & Kecemasan Bersama Jabatan Bomba dan Penyelamat Putrajaya