Sesekali dia memasak ok jugak

Korang lunch ape tadi..hari ni memang best, coz pagi tadi after hantar aku ke ofis, my husband terus ke pasar..wat pe lagi kalu tak beli barang dapur..segala bende dia beli..ikan ,sotong,udang,daging,ayam,tulang dll...hah, memasak le aku jawabnya minggu ni..big boss dah beli barang tu..

Lepas dia lik dari pasar..mula la masak..aku tak masak ye coz ade di ofis bekerja..rehat tengah hari dia mai amik aku..aku teringin nak makan sup tulang dari semalam lagi..hari ni 'mr.chef' pun sediakan..fuhh..sesekali orang laki memasak..memang power la..hot and spicy..but delicious..yummyy..tu yang bestnye kan masakn orang lelaki ni..tu sebab chef banyak dimonopoli kaum adam..balik keje semalam sempat wat bubur jagung..ni pun aku kerah tenaga dia suh tolong sama..hehehe..SESEKALI pe salahnya kan...

Wonderpet kate..♪♫ape yang penting kerjesame♪♫ (sila nyanyi dan ulang 2x) ...thankx to my husband atas kerajinan anda..i;m so appreciate it..muahhh! (ayat ade makne)..len kali leh masuk dapur lagi..

Comments

Anisa Hang Tuah said…
wahh.bestnye ade org masakkan

:)
ftdanisha said…
yup cik Anis..memang best kan..hari2 gitu lagi le bertambah bestnye..huhuh

Popular posts from this blog

Buah Keduak@Kerdas

Gerai Buah di R&R Tapah..jambu batu,jambu air

Latihan Kebakaran & Kecemasan Bersama Jabatan Bomba dan Penyelamat Putrajaya