Berapa Jam Kita Bekerja Hari Ni?

Ni pertanyaan yang sering berlegar dlm fikiran dan pemerhatian aku..entri ni jugak utk aku..so aku take five jap sepntas kilat utk wat entri ni..yele aku pun ade culas gak bile keje...ni BLOG ni pun kire cam aq curi mase kje gk kn..OMG..kdg rs cm nk stop je blog2 ni..rs cm bnyk yg nahapaele nk ckp..

walaupun kdg aku cube berfikir positif and go on dgn keje tapi disebabkan faktor tertentu..aq alpa ke arah itu..CULAS..MALAS..seriously bengkek ht tengok org dok lepak2..sambil rokok..cit cat..keluar ofis..dll..(padehal ade je kje yg patut dibuat..nak tunggu sampai bile mau settle).aq ni b'blog(curi ms gk..ni le tm aq take 5 jap dr kje..penat ngadap keje yg xsudah wes)..wei aku bukn selalu wt gitu kok

Datang keje...tujuan dia mesti le nak kejekan..cari rezeki konon..tapi berkat ke rezeki tu kalu masa banyak dibuang tak tentu hala..rehat je lebih..Segala perlakuan menjadi ibadah..suke hati kamu le..

Buat Kerja Kerana Allah …..
Jangan diungkit walau sezarah
Hati tidak berasa gundah
Perasaan tidak mudah marah
Segala urusan menjadi mudah
Kerja tidak menjadi susah
Tenaga tidak menjadi payah
Fikiran tidak keluh kesah
p/s:hati membako..being silent doesnt mean i have no say,
Its because i dont have anything NICE to say to you,
So i prefer to keep quiet ..

 

Comments

awe PKS jadi kerha 5 jam sahaja :)

Popular posts from this blog

Buah Keduak@Kerdas

Gerai Buah di R&R Tapah..jambu batu,jambu air

Latihan Kebakaran & Kecemasan Bersama Jabatan Bomba dan Penyelamat Putrajaya