Dah balik

Rabu lalu..aku ade stori nebes nak jumpe husband kan..masa jumpe memang terkejut sangat dengan perubahan fizikal dia..hampir tak kenal aku..biar betik..cam tak leh etrima hakikat lak dia jadi gitu..haha..kulit usah cakap le..bertambah gelapnya dan kulit jadi kering ja ..rambut,misai dan janggut dah 'dogol'..tengok tangan,kering mengelupas..haiyo..ditambah ngan batuk2 nya..ape dah jadi..kene le terima seadanya keadaan dia begitu..nak wt camner dah training polis gitu le..berpanas berhujan..Peh abis nanti sure aku suh dia gi SPA la..mandi susu..mintak simpan balik rambut and misai dia...pelik lak aku rasa..huhuu..

Berkesempatan luangkan masa cuma 3 hari..Sekarang husband aku dah kembali ke PULAPOL..sambung training..Aku cam biase walaupun dah leh terima hakikat untuk berpisah sementara still tetap ade rasa sedih..Syahdu tul aku tengok anak2 aku bile dihantar ke rumah pengasuh..pakat tak nak pergi..dok berkepit papa dia,menangis2..time husband aku peluk and cium anak2 masa kat rumah pengasuh,time ni le aku tak nak cover dah..berair pulak mata aku nie...haduhh....aku rasa cam drama lak...Ape reaksi budak2 ni masa balik keje nanti tengok papa dorang takde..

Peh tu aku hantar husband..cam biase..salam peluk cium..perhh..ingatkan kuat semnagat..sekali lagi nak menitis air mata aku masa tu..kalau tak peluk and cium tu sure aku leh cover dr kesyahduan..hahah..slumber dia je kat tempat terbuka wt gitu

Insya'allah raya haji ni jumpe lagi..dan seterusnye tunggu habis latihan..so kire2 3minggu lagi ja untuk terus menunggu..sabar jele..apepun life must go on..

Comments

Axie04 said…
SILA BERSABO YE
RAYA HAJI DAH DEKAT DAH TU
lovely said…
kuatkan semangatmu kawan!!!

Popular posts from this blog

Buah Keduak@Kerdas

Gerai Buah di R&R Tapah..jambu batu,jambu air

Latihan Kebakaran & Kecemasan Bersama Jabatan Bomba dan Penyelamat Putrajaya