Mencari Idea Untuk Deko Rumah

Baiti Jannati..rumahku syurgaku..sesuai le dengan namaku dan impian aku ke arah itu..bukan sekadar mencantikkan rumah tetapi isi rumah tu le keseluruhannya fizikal, dan rohani..dunia dan akhirat..

Aku memang berminat dengan hiasan dalaman..suke melihat deko yang cantik2..cume takde idea n ongkos lebih je untuk realisasikan impian tu..wat sikit-sikit la,ikut kemampuan..Sekarang ni aku nak tumpu kat bilik tidur dulu..ngah cari konsep untuk master bedroom and bilik tamu.

Tadi aku ade tengok pic untuk hiasan wall..poster wall clock..hmmm.boleh tahan jugak dan berminat nak beli...tapi kene fikirkan kan dulu konsep and nak letak bende tu kat mane..
yang ni aku rase cam nak letak kt ruang makan..dinding ruang makan rumah aku warne merah..kat area tu le pun aku letak jam dinidng..leh tak tukar ngan pic ni..hhee?
ke yang ni..ok tak..or letak kat bilik tidur/ruang tamu...rabun mato arhhh


If korang nak tengok lagi and berminat nak beli ke pe leh refer blog ni POSTERWALLCLOCK..aku bukan tolong promosi ye..tak kenalpun pemilik blog tu..ni pun terjumpe mase kat forum TKO..kot just nak cuci mate..lain2 leh survey lagi kt google ek

Comments

deyna_83 said…
wall clock ni banyak kat GM Klang...rambang mata aku tengok...cantik sgt..
ftdanisha said…
@deyna ade gk prasan ms g GM ari tu..tp bnyk kdai xsempt msuk..penat aih bw bbudk,leceh nk jln2..

Popular posts from this blog

Buah Keduak@Kerdas

Gerai Buah di R&R Tapah..jambu batu,jambu air

Latihan Kebakaran & Kecemasan Bersama Jabatan Bomba dan Penyelamat Putrajaya