Langkawi..aku datang lagi

Sempena akhir tahun aku mengambil peluang untuk bercuti..destinasi pilihan kali ni Pulau Langkawi..ini adalah kali ke-3 aku datang sini..first datang masa gi kursus BTN..2nd cuti2 Malaysia tapi tak puas hati sangat coz tak banyak tempat yang dilawati..n 3rd ni pun cuti2 Malaysia,hope banyak le agenda jalan2 kitorang ye

Kenapa aku pilih Langkawi..memandangkan my husband baru habis latihan di PULAPOL and dia cakap nak bercuti,sebagai meluangkan masa ngan family n anak2..so,aku decide je untuk pegi Langkawi dan aku dah tempah awal lagi Rumah Penginapan BPH kat Langkawi..Alhamdulillah permohonan suke2 aku tu berjaya dengan pantas dapat..murah ok sewa untuk 3hari 2malam..sila lihat web BPH ya..

Disebabkan my 2nd trip ke Langkawi yang lalu tak seberapa best jugak la,aku datang lagi ke sini..banyak tempat yang aku tak pergi lagi..nak naik cable car pun tak dapat masa tu..cuaca tak mengizinkan dan aku lak time tu tengah sarat pregnant anak ke-2...memang kurang le jalan2 walaupun sebenarnye aku kuat je time tu untuk ke hulu ke hilir....takpele next time katenye jalan lagi..

Maka dengan itu,hari ni aku kembali ke Langkawi..aku harap perjalanan kami selamat pergi dan kembali..segala yang dirancang berjalan dengan lancar..ok,unutk makluman aku bercuti sampai 28hb..aku hanya berada di Langkawi pada 25-27hb sahaja..agak limit masa kat situ..cam tak cukup je untuk jenjalan satu Langkawi...hehe..yele alang2 nak bercuti biarle puas kan..baru le akan dikenang samapia bile2 percutian terindah itu..

Selamat bercuti semua!

Comments

RHI said…
bestnya semua orang pergi bercuti....

Tiga hari dalam hidup
Anonymous said…
teringat 2 tahun lepas time p langkawi.. sronoknye...

Popular posts from this blog

Buah Keduak@Kerdas

Gerai Buah di R&R Tapah..jambu batu,jambu air

Latihan Kebakaran & Kecemasan Bersama Jabatan Bomba dan Penyelamat Putrajaya