Asyik kat Perak je kan..

Baru nak ade mood unutk berblogging..tadi just publish info jawatan kosong je..tu pun yang ade kekosongan kat Perak la sekarang ni..disebabkan aku orang Perak dan berhasrat juga unutk bertukar ke Perak tu sebab aku akan try update ape2 kekosongan keje gomen yang ade kat Perak..yang tempat lain tu korang leh tengok le kat web2 jawatan kosogn yang sedia ada..

Bukan senang nak tunggu ade kekosongan..Kebanyakkan aku tengok Majlis2 daerah/bandaran memang rajin kuar kawatan kosong..Nak dapat yang kat Kerajaan Negeri ke Pejabat Pentadbiran lain cam tak banyak..dan aku perhatikan jugak sekarang ni banyak jawatan yang bersatus KONTRAK..aiyoo..masih nak ade ke KONTRAK2 ni..ingatkan nak lupus dah status ni..dan dengor ti tu nak berhentikan la bagai..lantak la..sebab aku sekarang status tetap of course akan usha yang tetap la..tak kan tetibe nak jadi kontrak/sambilan lak kan

Ok...pada yang masih cari keje..all the best..teruskan usaha anda..!!

Comments

Popular posts from this blog

Buah Keduak@Kerdas

Gerai Buah di R&R Tapah..jambu batu,jambu air

Latihan Kebakaran & Kecemasan Bersama Jabatan Bomba dan Penyelamat Putrajaya